ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
مطالب

زمان تهیه هدایای سازمانی

زمان تهیه هدایای سازمانی

زمان تهیه هدایای سازمانی

زمان تهیه هدایای سازمانی

زمان تهیه هدایای سازمانی: اهدای هدایای سازمانی یکی از روش های نوین جهت قدردانی از کارمندان یک شرکت به شمار می رود. یکی از مهم ترین رکن های مورد توجه در این امر، زمان تهیه هدایای سازمانی است.

با ارائه هدایای گوناگون به کارمندان، انگیزه کاری در افراد و جذب نیروهای مسئول و توانمند افزایش پیدا می کند.

شرکت های مختلف در زمان های گوناگون به خرید هدایایی برای کارمندان خود می پردازند که ما در ادامه مطلب به معرفی این زمان ها خواهیم پرداخت.

استفاده از هدایای سازمانی در سالگرد تاسیس شرکت

یکی از بهترین موقعیت ها برای زمان تهیه هدایای تبلیغاتی، سالگرد تاسیس شرکت ها و برند‌های مختلف است.

در این زمان معمولاً شرکت ها جشن ها و مهمانی هایی را با دعوت از کارمندان خود ترتیب می دهند. در این جشن ها جهت اثبات اهمیت فعالیت افراد به آن ها هدایایی مناسب داده خواهد شد.

بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که در جشن های سالیانه خود، محصولات شرکت و موسسه را به کارمندان خود هدیه دهند. به طوری که این فعالیت معرفی بیشتر و بهتر برند را به همراه دارد.

سالگرد تاسیس شرکت به دلیل این که میزان قدرت و فعالیت یک موسسه را نشان می دهد؛ برای کار فرمایان بسیار اهمیت دارد.

ارائه هدایا جهت قدردانی از فعالیت کارمندان

این زمان تهیه هدایای سازمانی به همه افراد مشغول در یک شرکت مربوط نمی شود؛ بلکه در این زمان تنها به کارمندانی با سابقه شغلی طولانی هدایایی داده می شود. در این زمان معمولاً در پنجمین یا دهمین سالگرد همکاری یکی از کارمندان به آن ها هدایای مخصوص داده خواهد شد.

همچنین در این روش از هدیه دادن به سلایق شخصی افراد بسیار توجه می شود. به طور مثال اگر فردی علاقه زیادی به بازی های کامپیوتری داشته باشد؛ شرکت جهت قدردانی از زحمات این کارمند به او یک ایکس باکس هدیه خواهد داد.

گاهی اوقات در این زمان تهیه هدایای سازمانی، دیگر کارمندان نیز به خرید هدیه ارزان قیمت می پردازند که علاقه خود را نسبت به آن فرد نشان دهند.

خرید هدایای سازمانی جهت قدردانی از سالگرد فعالیت یک کارمند به او نشان می‌دهد که حضور و کار او تا چه اندازه برای کار فرمای شرکت اهمیت دارد.

در بعضی از شرکت ها و موسسات که آن کمپانی تولید خاصی انجام نمی دهد؛ بلکه فعالیت سازمانی انجام می دهد؛ به افراد کارت های هدیه داده می شود. به طوری که کارمندان با استفاده از این کارت های هدیه به خرید اینترنتی هدایای سازمانی برای خود می پردازند.

 

هدیه دادن در فستیوال های بزرگ و جهانی

شرکت ها و موسسات معمولاً جهت معرفی روش فعالیت خود و محصولاتی که تولید می کنند؛ به طور سالانه به برگزاری جشن هایی می پردازند. در این جشن ها و فستیوال ها به کارمندان هدایای سازمانی ارزان قیمت و کوچک داده می شود.

هدف از ارائه این هدایای کوچک، جلب توجه بازدیدکنندگان به نام برند یک شرکت است. این هدایا عبارت است از خودکار، کلاه، تی شرت، کفش، دفترچه و غیره که شکل لوگوی برند و نام شرکت بر آن ها مشاهده می شود.

بعضی از موسسات نیز جهت افزایش جذب افراد به محصولات خود، هدایای گوناگون را به بازدیدکنندگان خواهند داد.

برگزاری مسابقه بین کارمندان

برگزاری مسابقه بین کارمندان بهترین زمان تهیه هدایای سازمانی است. جهت اهدای این هدایا، بین کارمندان مسابقاتی برگزار می‌شود که علاوه بر افزایش روحیه رقابتی بین کارمندان، میزان تعلق خاطر آن‌ها به شرکت را نیز بالا می برد.

در این مسابقات معمولاً زمان‌هایی جهت ارائه ایده برای بهبود روند فعالیت شرکت به کارمندان داده می‌شود و هر فردی که بهترین ایده را داشته باشد؛ در این رقابت برنده خواهد شد.

در چنین مسابقاتی شرکت‌های بزرگ، بهترین و به روز‌ترین محصول خود را به صورت یک پک کامل به کارمند خود هدیه می‌دهد.

هدیه سازمانی هنگام ورود به شرکت

بسیاری از شرکت ها و موسسات هنگام ورود یک عضو جدید، هدیه ای برای او تهیه می کنند. در این زمان از وسایلی همچون خودکار، هولدر موبایل، دفترچه، تقویم، دفتر یادداشت، دفتر خاطرات، قاب عکس وغیره به عنوان هدیه استفاده می شود.

هدف از تهیه چنین هدیه سازمانی افزایش حس تعلق فرد است. با چنین فعالیتی به کارمند کمک می شود که در محیط کاری خود احساس راحتی داشته باشد.

گاهی اوقات نیز در ابتدای ورود یک کارمند، نوعی جشن کوچک برای کارمندان برگزار می شود که محیط کاری را پویا تر نشان دهد.

هدیه سازمانی برای معرفی برند

زمان تهیه هدایای سازمانی در این جشن بسیار اهمیت دارد. این روش از ارائه هدیه در واقع نوعی تبلیغات برای یک شرکت به شمار می رود.

معمولاً در روزهای خاصی از سال یک شرکت جشن های کوچکی را برگزار می کند که کارمندان به همراه خانواده و دوستان خود در جشن حاضر می شوند.

در این جشن ها که یک موقعیت مهم در رابطه با زمان تهیه هدایای سازمانی است؛ محصولات تولیدی شرکت به افراد داده می شود. پس از اهدای هدیه سازمانی به مهمانان از آن‌ها خواسته می شود که محصولات را استفاده کرده و در صورت رضایت به معرفی محصول بین دوستان خود بپردازند.

این فعالیت موجب می شود که برند به صورت محلی در بین مردم یک منطقه معرفی شود و طرفداران خاصی پیدا کند.

هدیه سازمانی جهت ایده ای جدید

بسیاری از شرکت ها و موسسات جهت کسب درآمد‌های بالا، به ارائه ایده های نوآورانه در محصولات خود نیازمند هستند.

اگر افراد یک شرکت روشی جدید و کارآمد را در این زمینه به شرکت معرفی کنند؛ پاداش و هدیه دریافت می کنند. از جمله این هدایا باید به مواردی همچون پاداش و افزایش حقوق، یک هفته تعطیلات در کنار خانواده، کمک به کارمندان جهت دستیابی به خواسته های شخصی خود وغیره اشاره کرد.

این نوع از هدایا باعث می شوند که کارمندان تلاش های خود را در ارائه ایده هایی خلاقانه افزایش دهند. به طوری که حتی کارایی و درآمد بالای شرکت نیز به این افراد بستگی دارد.

در نتیجه

با توجه به مطالب بیان شده؛ به این نتیجه خواهیم رسید که بهترین زمان تهیه هدایای سازمانی، جشن های مربوط به فعالیت شرکت است. توجه به زمان تهیه هدایای سازمانی باعث افزایش احساس تعلق خاطر کارمندان می شود و میزان فعالیت مفید شرکت را نیز بالا می برد.

به طوری که اگر کارمندان خود را عضوی از خانواده شرکت بدانید؛ این افراد میزان سوددهی برند و کمپانی را به دلیل مسئولیت پذیری خود افزایش می دهند.

جهت آگاهی بیشتر از زمان تهیه هدایای سازمانی و مشاهده جدید‌ترین مدل های این هدایا به سایت ویستور مراجعه کنید. همچنین با استفاده از سایت ویستو به خرید اینترنتی هدایای سازمانی در کم ترین زمان ممکن بپردازید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
خانه
علاقه مندی
0 محصول سبد خرید

هدیه شما

هدیه ما به شما کد تخفیف ۱۰٪ تا سقف خرید ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

برای اولین خرید

کد تخفیف تا چند لحظه دیگر برای شماره وارد شده sms خواهد شد.

۱۰ درصد تخفیف

هدیه اولین خرید از ویستور